donderdag 24 januari 2008

Pannenkoekenrestaurant 8 revisited

KLIK HIER VOOR PANNENKOEKENRESTAURANT 8 REVISITED

Ik ben vandaag zo blij want de zomer komt eraan
Kiwi en meloen, stoofpeertjes, appel en banaan
Hoeden, trommels kappers, honden, speelgoedolifant, machines, jassen, stereoinstallaties zonder knopjes voor het volume zodat het niet te regelen is voor de gemiddelde veertienjarige violist

Ok zei de man zonder hoed tegen mij, en pakte zijn zonnebrandcreme.

Het rook niet zo lekker, het stonk zelfs een beetje, dat zei ik dus ook tegen hem.
Hij noemde me lelijk, vooral van dichtbij en schudde mijn tenen meteen
Zijn stem deed me denken aan jouw schilderij dat ik had verkocht aan een steen

Welkom in de diepe grotten van je eigen ziel de roze
Echo's van de wanden zeggen: jij bent homofiel
Kijk me in mijn ogen en begrijp me heel goed want
Wij zijn dichters van het leven onze haren zijn het strand


8 opmerkingen:

Carl Piccadilly zei

ok ik begrijp nu waarom niemand reageert, dwz bijv rik, die functie hadden we niet ingeschakeld... maar ik heb het gefixt mooie foto btw, pakkend, the wig, the glasses, the catchphrase

Carl Piccadilly zei

trouwens misschien moet hij toch nog een keer, dat shaken kan beter, misschien omdat ik het met mijn linker hand deed, alleen die solo op het eind is goed genoeg eigenlijk, volgende week beter (?)

Anoniem zei

hmm.. dan moet ik ook maar gaan commenten...

jammer....

dag....

jesper zei

niemand moet zich gedwongen voelen verdomme.

en alles kan altijd beter - maar moet het dan ook? dat beslissen we volgende week wel, ter plekke.

Anoniem zei

prima de luxe.


leuk nummer.

Anoniem zei

bim bam bom

Anoniem zei

hi hi ih hi

Carl Piccadilly zei

af bij terug